22

جلسه تلفیق پروژه های عمرانی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر با محوریت بررسی طرح های اجرایی و در دست اقدام مناطق ۳و ۴ شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش، پایگاه خبری کرج امروز، امیرحسین کاظمینی گفت: اولویت منطقه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام است و با جدیت تمام و برنامه ریزی های جامع، فعالیت‌های عمرانی مطلوبی جهت رفاه شهروندان آغاز شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های ضرورت‌دار را در اولویت کاری شهرداری قرار داده‌ایم و برای اتمام آنها تلاش‌های مضاعفی خواهیم داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: محور اصلی ما خدمت به مردم است چرا که شهرداری متعلق به خود مردم بوده و کوچک‌ترین کم‌کاری  منجر به پایمال شدن حق مردم می‌شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کلانشهر کرج نیز با تاکید برتسریع اجرای پروژه ادامه بزرگراه آیت ا.. هاشمی، زیر گذر ولیعصر و تعریض بلوار ارم افزود: اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام و جلب رضایت شهروندان اولویت شورا و شهرداری کرج است.

عباس زارع با اشاره به اینکه جذب اعتبارات ملی برای پروژه های عمرانی شاخص از دیگر برنامه هایی است که مورد توجه شورا قرار دارد، تصریح کرد: در گذشته نیز از این طریق نسبت به تامین اعتبار پروژه بزگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اقدام شد و معتقدم باید برای جذب بیشتر اعتبارات دولتی با هدف پیشبرد پروژه های عمرانی برنامه ریزی کنیم.

مهدی حاج قاسمی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر کرج با ابراز گلایه از روند اجرای پروژه ادامه بزرگراه آیت ا... هاشمی افزود: با توجه به اینکه این پروژه در مقیاس پروژه استانی است نیاز به تلاش همه بزرگان و مسئولان استان است تا هرچه سریع‌تر شاهد گشایش و بهربرداری مردم از این پروژه مهم و کلان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =