....................

ارائه خدمات الکترونیک در سالم سازی روابط در سیستم های اداری و جلوگیری از فسادهایی که در این راستا پیش می آید، نقش مهمی می تواند داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسن مددی اظهار داشت: راه اندازی درگاه ارائه خدمات الکترونیک شهرداری کرج در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با همکاری اداره کل ثبت استاد استان البرز محقق شد.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از وظائف دادستان احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش بسترهای وقوع جرم و فساد در جامعه است، افزود: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نیز توسط دستگاه های دولتی و خدمات رسان نیز از وظائف مهم این نهادهای اجرایی در سطح استان البرز است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به مطالبه مردمی در خصوص ارائه خدمات الکترونیک بیان کرد: در این راستا باید دولت الکترونیک را گسترش دهیم تا شهروندان از این خدمات بهره مند شده و نیاز به مراجعه حضوری آنها به ادارات نباشد.

مددی تاکید کرد: در سال جهش تولید، توسعه دولت الکترونیک ‌در زمینه تسهیل در ارائه خدمات به مردم در ادارات و سازمان ها، صرفه جویی در وقت شهروندان و افزایش سطح مشارکت مردم در بخش های خدماتی و تولیدی که لازمه رونق تولید است، می تواند نقش مهمی ایفا کند.

مددی در ادامه حفظ محیط زیست و حقوق شهروندی را از دیگر دستاوردهای دولت الکترونیک برشمرد و یادآور شد: کاهش تردد، کم کردن سطح ترافیک شهری و جلوگیری از آلودگی هوا نیز از دیگر مزیت های آن است‌.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیک در سالم سازی روابط در سیستم های اداری و جلوگیری از فسادهایی که در این راستا پیش می آید، نقش مهمی می تواند داشته باشد، گفت: شفاف سازی در ارائه خدمات به مردم نیز با توسعه فعالیت های الکترونیکی صورت می گیرد.

وی با اشاره به صدمات جبران ناچذیر اقتصادی و جانی کرونا به مردم کشور بیان کرد: اما از طرفی شیوع این ویروس موجب شد تا نگرش ها به زندگی را تغییر دهیم، این ویروس بزودی نمی رود و ما باید جریان زندگی را با مواردی مانند گسترش خدمات الکترونیک ادامه دهیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز عنوان کرد: در دستگاه قضا بعد از تدوین برنامه تحول آن، در بخش های مختلف این دستگاه تحولات مهمی صورت گرفت که از جمله آن ارائه خدمات الکترونیک به مردم بوده است و این مهم در البرز نیز با مواردی مانند سیستم نوبت دهی الکترونیک اجرایی شده است.

مددی یادآور شد: ز تمامی دستگاه های خدمت رسان استان نیز می خواهیم تا خدمات مطلوب به مردم را در بستر الکترونیک بصورت امن پیش ببرند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب البرز، شهرداری مجازی به یقین گامی مهم در راستای تحول ارائه خدمات شهرداری کرج، جلوگیری از گسترش فساد و از بین بردن آن و همچنین شفاف سازی در ارائه خدمات به شهروندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =