فریده بزنی بیراموند-رییس کمیسیون خدمات شهری وعمومی وخزانه دار شورا

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطع زنجیره انتقال کرونا گفت: در ایام بحران بیماری کرونا راهکار جدی برای کاهش حضوری کارکنان شهرداری اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند در نطق پیش از دستور دویست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تسلیت درگذشت طاهر فداکار ابراهیم خمیس آبادی که از ،اظهار داشت: ابراهیم خمیس آبادی از کارکنان خدوم زحمتکش سازمان آرامستانها بود که در اثر ابتلا به کرونا ویروس درگذشت در این راستا انتظار می رود مدیران شهرداری با تلاش مضاعف خدمتگزاری صدیق برای مردم باشند و به وظایف و تکالیف خود عمل کرده و به امور آنان رسیدگی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: رسیدگی به امور شهروندان یکی از مهمترین مطالبه مردم از شهرداری به شمار می رود و حفظ حرمت کرامت و حیثیت والای انسانی و دستیابی به حقوق تنها خواسته آنان است.

وی ضمن تشکر از بازرسی شهرداری کرج اضافه کرد: طی جلسه ای که با مجموعه بازرسی شهرداری برگزار شد چک لیستی از طرح مطلوب و نامطلوب در قالب جدول از تمام مناطق و سازمان های تحت تابعه شهرداری کرج آماده شد که در دوران مقابله با بیماری کرونا ویروس چه اقداماتی انجام شده است.

بزنی بیرانوند تاکید کرد: برای پیشگیری از بیماری کرونا از شهردار درخواست دارم تا با تدبیری بهتر و اقدامات قانونی واحد پرسنل شهرداری را مدیریت کرده و جوابگوی ارباب رجوع بصورت تک نفره باشد نه گروهی چون ممکن است جمعیت زیاد و تجمع باعث افزایش و شیوع این ویروس در بین کارکنان شود.

به گفته رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج، مدیریت شهری ساعات اداره را تدبیر و راه حل مناسب پیدا کند که شهروندان در امنیت و آرامش و سلامت این دوران را سپری کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =