منصور وحیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج بر ضرورت تکمیل و اولویت قراردادن پروژه های عمرانی ادامه مهرویلا، دیوار سپاه و پل حصارک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، منصور وحیدی در نطق پیش از دستور دویست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام و جلب رضایت شهروندان اولویت شورا و شهرداری  کرج است.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج ضمن تأکید در تسریع پروژه های عمرانی، تصریح کرد: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم شهرداری به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت به حداکثر ارتقا یابد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهرمان باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرج با اشاره بر عدالت در پرداخت اضافه کاری نیروهای تامین نیرو شهرداری افزود: شرکت های اسپادانا و تخت جمشید و پیمانکاری خدمات شهر و مناطق دهگانه و سازمان های تابعه شهرداری از جمله فضای سبز در پرداخت اضافه کاری ها عدالت را رعایت کنند.

وحیدی بیان کرد: در راستای مصوبه شورای شهر کرج در مورد ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان که دستورالعمل های دولت نیز تاکید بر عدم بکارگیری دارد و مناسبتر است در ساختار مدیریت شهری از ظرفیت های داخلی خود شهرداری استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =