4

استفاده از تجربیات و تخصص معتمدین در اجرای امور مختلف شهری علاوه بر ارتقای کیفیت و تسریع در انجام پروژه های مختلف شهری، سبب ارائه خدمات مطلوب و شایسته تری به مردم از سوی مدیریت شهری می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ امیرحسین کاظمینی با بیان اینکه مردم سرمایه های اصلی مدیریت شهری کرج هستند، گفت: با توجه به محدودیت بودجه شهرداری و همچنین استفاده بهینه از منابع مالی تلاش می کنیم با هم اندیشی شهروندان و معتدین نسبت به شناسایی اولویت ها و نیازها در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان، گام بر داریم.

وی عنوان کرد: طی چند سال اخیر پروژه‌های شاخص و زیرساختی خوبی در شهرک قائم (اخترآباد) از قبیل احداث پارک دو هکتاری هاشمی و توسعه آن تا ۶ هکتار، جدول کشی، آسفالت و لکه گیری معابر، عملیاتی و اجرایی شده است و این امر بدون توقف ادامه خواهد داشت.

این مسئول تشکیل جلسه های محله محور را ایده مطلوبی ارزیابی کرد و گفت: حضور معتمدین محلات در جلسه های مشترک و انعکاس و بازتاب دغدغه‌ها و مشکل شهروندان، ما را در برنامه‌ریزی شهری یاری می‌کند و امیدواریم با تشکیل مستمر این جلسه ها بتوانیم زمینه توسعه بیش از پیش منطقه را فراهم آوریم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =