5

تونل ضدعفونی مه پاش اوزن در گیت ورودی ساختمان اداری منطقه ۵ شهرداری کرج نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سیدرضا فیض با اشاره به اعلام وضعیت قرمز در استان البرز و شهر کرج به لحاظ شدت بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی فردی و اجتماعی و جلوگیری از انتقال این ویروس بین همکاران ومراجعین به شهرداری، گفت: این منطقه تمام تلاش خود را در جهت کنترل این بیماری با رعایت پروتکل های بهداشتی کرده است.   

وی در خصوص عملکرد این دستگاه مه پاش گفت: اوزن موجود در این دستگاه به عنوان اکسید کننده قوی برای حذف مواد شیمیایی و گازهای مضر و همچنین حذف هر گونه ویروس و باکتری استفاده می شود.

این مسئول ادامه داد: با تزریق این مواد از طریق دستگاه مربوطه در هوا یا آب با غلظت های متفاوت در محل مورد نظر، می توان به اهداف و کاربردهای دلخواه دست یافت واز انتقال ویروس جلوگیری کرد. 

فیض انجام طرح فاصله گذاری اجتماعی، رعایت فاصله مناسب بین کارمندان و ارباب رجوع، پیروی از پروتکل های بهداشتِ فردی و اجتماعی و ملزم کردن کارمندان به استفاده از لوازم بهداشت فردی، همچنین توزیع ماسک و دستکش و مایع ضدعفونی کننده در ساختمان‌های اداری و ضدعفونی معابر پرتردد شهری، پارک ها، سرویس های بهداشتی، ایستگاه های اتوبوس ، پل های عابرپیاده را از اقدامات این منطقه در جهت کنترل شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

وی در پایان افزود: امیدواریم با مشارکت و همکاری شهروندان و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، شاهد پیشگیری از شیوع این ویروس و تامین سلامت جامعه باشیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =