8

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج: در ادامه روند اصلاح معابر منطقه ۵، تراش و روکش ضلع جنوبِ خیابان ایثار (درختی) با صرف بیش از دو هزار و ۷۰۰ تن آسفالت، عملیاتی شد.

علیرضا عاقلی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت مکانیزه  بلوار ۴۵ متری گلشهر حدفاصل چهار راه گلزار تا پمپ بنزین گلشهر، در دولاین شمالی و جنوبی با تناژ مصرفی ۳ هزار تن آسفالت به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و بهسازی معابر اجرایی شده است.

این مسئول افزود: در ادامه روند اصلاح معابر منطقه ۵ شهرداری کرج، تراش و روکش آسفالت ضلع جنوب خیابان ایثار (درختی) نیز در دستور کار سازمان عمران قرار گرفت که با صرف بیش از دو هزار و ۷۰۰ تن آسفالت عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه عملیات روکش، لکه گیری آسفالت و بهسازی معابر مناطق مختلف شهر کرج از برنامه های اولویت دار سازمان عمران در حوزه عمرانی و خدماتی است، خاطر نشان کرد: اجرای عملیات توزیع و پخش آسفالت در سطح شهر کرج بر اساس نیاز مناطق مختلف عملیاتی می شود که امیدواریم با ادامه این روند بخش عمده ای از مشکلات شهروندان در زمینه تامین زیرساخت ها کاهش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =