احمدی نژاد

تاکسی‌های شهرهای اقماری واقع در محدوده میدان قدس، حدود ۱۰ درصد از مجموع تاکسی‌های کلانشهر کرج را شامل می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در جلسه ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی شهرهای اقماری"محدوده میدان قدس و کاروانسرای شاه عباسی" که با حضور رئیس پلیس راهور کرج و نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: علی رغم اینکه در هیچ یک از کلانشهرهای کشور، هسته مرکزی شهر به ایستگاه تاکسی‌ شهرهای اقماری اختصاص داده نشده، بیش از ۹۵۸ تاکسی شهر اقماری در محدوده میدان قدس" شاه عباسی" فعال است که این مهم ۱۰ درصد از مجموع تاکسی‌های شهر کرج را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رفع این معضل خواسته به حق شهروندان و مجموعه مدیریت شهری و همچنین نیازِ شهر است، افزود: جابجایی ایستگاه‌های تاکسی‌ شهرهای اقماری محدوده (میدان قدس) عوارض اجتماعی چندانی به همراه نخواهد داشت چرا که مدیریت شهری با دیدِ حذفی به این موضوع نگاه نمی‌کند.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج؛ وجود ایستگاه‌های تاکسی شهرهای اقماری در محدوده میدان قدس موجب ایجاد زوائد بصری و مشکلات ترافیکی زیادی در این نقطه از شهر شده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد جانمایی ایستگاه‌های تاکسی محمدشهر و ماهدشت توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر با همکاری پلیس راهور انجام و در صورت توافق با تاکسی‌داران، عملیات اجرایی انجام شود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =