زارع

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج: با توجه به فرسودگی آسفالت برخی معابر سطح شهر به خصوص محلات هدف بازآفرینی شهری روند توزیع روکش آسفالت معابر شهری کرج توسط مدیریت شهری رضایت بخش است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل ازخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع نوید از تحولی بزرگ  در بهسازی آسفالت معابر شهر خبر داد و اظهار داشت: در این طرح عملیات گسترده آسفالت اساسی و لکه گیری با رعایت اصول فنی و زیرسازی های لازم با کیفیت مطلوب انجام می شود و روان سازی تردد شهروندان، ارتقا کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌ سازی محیط، سیما و منظر شهری در این اقدام مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: یکی از اقدامات موثر در سرعت بخشیدن روند آسفالت و کاهش هزینه‌های تولید در اجرای طرح‌های عمرانی این شهر راه اندازی کارخانه آسفالت بود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج افزود: بهسازی معابر و کیفی سازی توزیع آسفالت مطالبه اصلی مردم و شورای اسلامی شهر کرج است و انتظار داریم توجه جدی به این خواسته شود.

وی بیان کرد: این روزها عملیات آسفالت معابر و خیابانهای شهر به صورت گسترده با هدف ارایه خدمات مطلوب به شهروندان آغاز شده است.

زارع تاکید کرد: امسال نسبت به سال قبل مقدار زیادی آسفالت در سطح شهر توزیع می شود در حالیکه سال گذشته هم آمار خوبی در پخش آسفالت داشتیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح های عمرانی مدیریت شهری بیان کرد: عملیات اجرایی طرح ها با وجود مشکلات و تنگناهای مالی که گریبانگیر طرح های عمرانی سطح کشورهم شده است، اما با توجه به شرایط موجود پیشرفت قابل ملاحظه ای را شاهد هستیم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: وقتی از محلات شهر عبور می کنیم شاهدیم که روز به روز اتفاقات جدیدی در شهر در حال وقوع است به طوریکه در حال حاضر خیابانی را به صورت خاکی و آسفالت نشده نداریم.

زارع با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارند، افزود: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری است و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های مناطق دهگانه بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =