جلسه 206 شورا

برخی از عرصه های آزاد شده بلوار ارم در منطقه مهرشهر کماکان در اختیار مالکان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج  احد رسولی در نطق پیش از دستور دویست و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور نماینده این کلانشهر در مجلس شورای اسلامی همراه بود، اظهارداشت: بازگشایی بلوار ارم مهرشهر در برخی از بخش های بلوار انجام شده است لکن عرصه های آزاد شده کماکان در اختیار مالکان قرار دارد و عملاً این بازگشایی اثری روی تعریض نداشته و از طرفی مناسب سازی این معابر نیز عملاً در خیلی از پیاده روها و اتصالات انجام نشده است.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج در تذکر دیگری با اشاره به هزینه های زیادی که برای تملکات شهرداری توسط مدیریت شهری انجام شده است، افزود: تعریض بلوار ارم و خیابان شهید بهشتی به عنوان خیابان کامل در بودجه سال 97 و 98 مصوب شدند اما با وجود اشغال پیاده روها توسط برخی از کسبه و مالکان این محدوده اثرات این مصوبه به صورت ملموس قابل مشاهده نیست.

رسولی با اشاره به اجرای پروژه پیاده راه آزادی در منطقه 7 شهرداری کرج، بیان کرد: در پیاده راه آزادی گوهردشت بدون آنکه مصوبه ای داشته باشیم تغییراتی در اجرا ایجاد شده این تغییر در فضای سبز و نیز مبلمان این پیاده راه ملموس است که در این راستا لازم است دلیل یا دلایل آن با مصوبه اعلام شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج  یادآور شد: حدود دو ماه است کارگروه فنی و اجرایی مترو برگزار نمی شود، علیرغم تذکرات داده شده این کارگروه جلسات خود را به حال تعلیق درآورده است، چرا؟ به عنوان نماینده مردم در شورای شهر کرج از مدیریت شهری درخواست رسیدگی و پیگیری دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =