بازدید رئیس اورژانس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز: اقدام سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج برای ایجاد پایگاه سلامت و اورژانس دائمی در آرامستان بهشت سکینه (س) بسیار مفید و ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، دکتر مهرداد بابایی، در بازدید از روند احداث ساختمان مرکز خدمات اورژانس بهشت، با اشاره به تلاش و ایثار کارکنان مجموعه آرامستان ها که پا به پای اعضای کادر درمان در روزهای سخت شیوع کرونا، اقدام به کار و فعالیت کرده اند، اظهار داشت: فعالیت منظم و همکاری مستمر سازمان با اورژانس و سایر بخش های درمانی در این دوران، قابل تقدیر بوده است.

وی افزود: احداث ساختمان مرکز خدمات اورژانس بهشت طبق استانداردهای روز طراحی شده و امکاناتی از قبیل پارکینگ و پَد بالگرد برای آن پیش بینی شده است.

این مسئول اضافه کرد: این امکانات می تواند ضمن ارائه خدمات به مراجعین و زائرین اهل قبور بهشت سکینه (س)، امدادرسانی به تصادفات و حوادث محدوده کمالشهر در اتوبان کرج - قزوین را تسهیل و تسریع نماید.

به گفته بابایی، این شاهراه مواصلاتی که محل عبور و تردد خودروهای ۱۴ استان کشور است در معرض تصادفات زیاد رانندگی قرار دارد و استقرار یک دستگاه خودروی مجهز اورژانس برای این محل در دستور کار قرار دارد.


وی اذعان داشت: همچنین اسقرار نیرو و تجهیزات مورد نیاز در پایگاه سلامت بهشت سکینه (س) از سوی اورژانس، انجام می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =