صلواتی

با دستور رییس کل بانک مرکزی و پیگیری های شهردار کرج رایزنی برای پذیرش عاملیت بانک تجارت و انتشار این اوراق به نتیحه رسید.

علی اصغر صلواتی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز در خصوص انتشار اوراق مشارکت سال ۹۸ مترو کرج اظهار داشت: از مبلغ ۳۱۰ میلیارد تومان اوراق مشارکتِ سال ۹۸، دویست و پنجاه میلیارد تومان آن به سازمان حمل و نقل ریلی جهت توسعه و پیشرفت خط ۲ و ۶۰ میلیارد تومان آن به سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج تعلق دارد که خوشبختانه با دستور فوری رئیس‌ کل بانک مرکزی و پیگیری های شهردار کرج، رایزنی‌ها جهت پذیرش عاملیت بانک تجارت و انتشار این اوراق به نتیجه رسید.

به گفته وی؛ در صورت تاخیر در صدور مجوزهای لازم، فرصت بهره مندی از ۳۱۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت هرگز فراهم نمی شد به همین دلیل استاندار البرز، شهردار کرج، سازمان حمل و نقل ریلی و نیز بانک مرکزی و بانک تجارت همکاری مناسبی را جهت تحقق این موضوع انجام دادند.

به گفته صلواتی؛ شیوع ویروس کرونا در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام برخی از امور اداری برای انتشار اوراق مشارکت را با موانعی مواجه کرد. به همین دلیل زمان نهایی انتشار این اوراق مدت‌زمان ۴ ماه تمدید شد تا سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و همینطور شهروندان این کلانشهر از این فرصت محروم نشوند.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج در پایان بیان کرد: این اوراق برای توسعه، پیشرفت و تکمیل بخشی از فاز یک خط ۲ قطار شهری کرج و نزدیک شدن به اولویت بهره برداری و بهره مندی مردم کرج از نعمتِ مترو است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =