شورای شهر کرج

با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری کرج نسبت به تاسیس و راه اندازی «شرکت احداث، نگهداری، بهره برداری و انتقال آزادراه کنارگذر شمالی» اقدام می کند، گامی که می تواند مقدمات افتتاح این محور تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ را فراهم آورد. کمک های دولت به پروژه بزرگراه شمالی از طریق این شرکت تزریق خواهد شد و به نوعی رابط بین شهرداری و وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج، با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری کرج نسبت به تاسیس و راه اندازی «شرکت احداث، نگهداری، بهره برداری و انتقال آزادراه کنارگذر شمالی» اقدام می کند، گامی که می تواند مقدمات افتتاح این محور تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ را فراهم آورد. کمک های دولت به پروژه بزرگراه شمالی از طریق این شرکت تزریق خواهد شد و به نوعی رابط بین شهرداری و وزارت راه و شهرسازی است.

نمایندگان مردم در دویست و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که عصر امروز یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ برگزار شد، لایحه دو فوریتی تاسیس و راه اندازی «شرکت احداث، نگهداری، بهره برداری و انتقال آزادراه کنارگذر شمالی» را پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات موافق و مخالف با این قید تصویب کردند که روسای کمیسیون های تخصصی شورا بر روند تصویب اساسنامه و انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل نظارت داشته باشند تا منافع و حقوق شهر و شهروندان مد نظر قرار گیرد.

یادآور می شود اخیراً مراتب موافقت دولت با تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال جهت تکمیل بزرگراه شمالی طی مکاتبه ای از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهردار کرج ابلاغ گردید که اقدامات ثانویه اعم از راه اندازی شرکت فوق الذکر در راستای جذب کمک های نقدی وزارت راه صورت می پذیرد. اعضای دوره کنونی شورای اسلامی شهر بارها از طریق نطق ها و مصاحبه ها و رایزنی با مقامات دولتی، خواستار حمایت وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این طرح ملی شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =