منصور وحیدی- نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج خواستار ایجاد معاونت یا اداره فرهنگی در چارت اداری و سازمانی مناطق ده گانه شهرداری این کلانشهر شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، منصور وحیدی در سی و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: با توجه به ماموریت ها و دغدغه های دوره کنونی مدیریت شهری در حوزه فرهنگی و فقدان جایگاه مناسب در چارت اداری مناطق دهگانه به نظر می رسد که باید چاره ای برای این مهم اندیشیده شود تا بتوانیم کارهای زیرساختی و کلان را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: در بحث فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باید از پتانسیل بخش خصوصی بهره مند شویم و بخشی از محرومیت ها و عقب ماندگی های این حوزه را مرتفع سازیم؛ شهر خوب شهری است که علاوه بر برخورداری از پلها و پارکها و راهها، از استانداردهای فرهنگی و اجتماعی و امکانات مطلوب ورزشی نیز بهره مند باشد.

این مسئول گفت: در بحث حمایت مالی از تکمیل مصلی نماز جمعه مهرشهر مقرر شد تا پس از بازدید اعضای محترم کمیسیون از روند احداث این پروژه فرهنگی و به موازات آن انتخاب ردیف بودجه از سوی شهرداری کرج بتوانیم در این امر مهم مشارکت نماییم و فضایی را برای انجام مناسک دینی و فعالیت های فرهنگی و مذهبی ساکنین منطقه مهیا کنیم.

وحیدی ضمن دفاع از لایحه قدردانی از گروه های هنری کرجی برگزیده در مسابقه تلویزیونی عصر جدید، عنوان کرد: این عزیزان با تلاش و کوشش و افتخارآفرینی در رسانه ملی برای خود و شهرمان غرور و افتخار آفریده اند که تجلیل از آنها می تواند اقدامی نمادین برای تشویق سایر افراد جامعه برای گرایش به سمت تفریحات سالم و فعالیت های سازنده و خلاقانه است که انجام آن ضرورت دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در پایان با بیان اینکه ما بنای حمایت از تشکل های مردم نهاد و گروه های مدنی را داریم، اذعان داشت: فرهنگ عرصه ای خطیر است و اگر می خواهیم رضایت مردم را جلب کنیم و از آسیب های فرهنگی و اجتماعی بکاهیم، باید در درجه نخست از ظرفیت های مردمی بهره مند شویم لذا از شهرداری محترم تقاضا دارم که برنامه های مشارکتی را در دستور کار قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =