بازدید خسروزاده

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج با حضور در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) به ویژه مزار شهید گمنام، شهید مدافع حرم و شهید خدمت، از حوزه های مختلف و پروژه های سازمان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رسول خسرو زاده با حضور در سالن معراج، از زحمات  طاهرین خدوم این مجموعه قدردانی کرد و فقدان شهید خدمت محمد خمیس آبادی را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

وی با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج همزمان با کادر درمان در روزهای  کرونا در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار دارد، گفت: طی بازدیدی که از سازمان و گلزار شهدای بهشت سکینه (س) به عمل آمد، وضعیت اجرای پروتکل های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه در این مجموعه بسیار خوب بود.

این مسئول، ضمن تاکید بر توجه به پروژه های عمرانی سازمان، اقدام مجموعه برای ایجاد تمرکز در خدمت رسانی به مراجعین در مجموعه خدماتی بهشت (هایپر بهشت) را مطلوب ارزیابی کرد.

وی همچنین از ساختمان جدید پزشکی قانونی بازدید کرد و بهره برداری از این ساختمان با شرایط استاندارد را اقدامی موثر در مدیریت این دوره سازمان خواند. 

مدیر کل بازرسی شهرداری کرج در پایان زحمات مستمر رئیس و تمامی کارکنان مدیریت آرامستان ها به ویژه پرسنل اداره متوفیات در دوره بیماری کرونا را  شایسته قدردانی و تشکر دانست و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =