همتی

اصلاح و تنقیح متن دفترچه به منظور شفافیت بیشتر خدمات مورد انتظار از پیمانکاران و بازنگری در قیمت ها با رویکرد واقعی در مناقصه مناطق ۱، ۴، ۸ و ۹ در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی اصغر همتی با اشاره  به رویکرد شفاف معاونت خدمات شهری در خصوص برگزاری مناقصه ها گفت: با انجام این کار رشد ۴۰ درصدی در آمار شرکت کنندگان در مناقصه را شاهد هستیم.


این مسئول، اصلاح و تنقیح متن دفترچه به منظور شفافیت بیشتر خدمات مورد انتظار از پیمانکاران، بازنگری در قیمت ها با رویکرد واقعی سازی آنها در کنار حرکت به سمت ارزیابی کیفی و خرید خدمات استاندارد از پیمانکاران و امکان مشارکت مردمی در نظارت بر عملکرد پیمانکاران با رویکرد جمع سپاری (crowd source) و غیره را از موارد مهمی دانست که در این مناقصه‌ها در نظر گرفته شده است.


معاون خدمات شهری شهرداری کرج افزود: در کنار اقدامات فوق تحول اصلی در هوشمندسازی نظارت بر خدمات پیمانکاران نیز رقم خورده است. 


وی ادامه داد: در این خصوص با اقداماتی که طی ماه های گذشته به صورت جهادی انجام شده است زیرساخت های لازم به منظور نظارت هوشمند بر عملکرد پیمانکاران فراهم شده است که در آینده نزدیک شاهد رونمایی و افتتاح آنها در قالب برنامه شنبه های جهادی خواهیم بود.


همتی نتیجه این اقدامات را شفافیت بیشتر نحوه هزینه بودجه شهرداری کرج در قراردادهای خدمات شهری در گام اول و حرکت به سمت اعلام بهای تمام شده خدمات شهرداری در این بخش اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =