فرج الله ایلیات-رییس کمیسیون برنامه وبودجه واملاک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج گفت: حوزه های نظارتی شهرداری باید به وظایف نظارتی خود عمل کنند و به انتصابات اتوبوسی که صورت می گیرد، ورود کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فرج اله ایلیات عصر امروز یکشنبه 19 مرداد 99 طی نطق پیش از دستور در ابتدای دویست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: علت اینکه برخی مدیران شهری پس از جابه جایی از آبدارچی گرفته تا مسئول امور مالی و سایر معاونین را تغییر می دهند، چیست؟ آیا انتصابات فسادآور نیست؟ متاسفانه حوزه های نظارتی شهرداری به جای عمل به وظایف ذاتی و قانونی خود کنند، بعضاً دنبال پست گرفتن برای اقوام شان هستند که قابل قبول نیست و مستندات آن نیز موجود است.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از جابه جایی های این چنینی به اسم اعضای شورای شهر کرج انجام می شود و در حالی که ما روح مان هم از این وقایع خبر ندارد، اسامی اعضاء را اهرم فشار قرار داده و نیت خود را پیش می برند، این چه بدعتی است؟ حوزه های نظارتی شهرداری چکار می کنند؟ آیا این ها فسادآور نیست؟ علت اینکه یک مدیر پس از جابه جایی تلاش می کند تا چندین انتصاب همسو انجام دهد، چیست؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج در پایان از اقدامات جهادی شهرداری این کلانشهر در جهت احداث زیرگذر ولیعصر قدردانی کرد و گفت: عملیات احداث زیرگذر ولیعصر (عج) با هدف کاهش حجم ترافیک با جدیت توسط شهرداری در حال پیگیری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =