نبیونی

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر کرج از ایجاد صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر در استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد نبیونی اظهار داشت: احداث کارخانه فناوری و تکنولوژی با سرعت بالا در حال اجرا می باشد و از تمام گروه های استارتاپی، کارآفرینی و فن آوری های نو، شهر هوشمند، IT ، حوزه سلامت و تمام نهادهای مرتبط مدیریت شهری با کارخانه فناوری همچون سازمان پسماند و محیط زیست دعوت می کنم در کمیته زیرساخت های نرم کارخانه نوآوری مشارکت نمایند.

به گفته نبیونی؛ به محض اینکه فضای کالبدی کارخانه فناوری مورد بهره برداری قرار گیرد امکان استقرار جوانان و شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده های مختلف فراهم خواهد شد تا بتوان در محیطی خوب با زیرساخت های نرم به فعالیت در این کارخانه بپردازند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه باید از ایده ها و طرح های جوانان خلاق جهت بهره مندی در حوزه های مختلف استان و مخصوصا مدیریت شهری بهره جست اظهار داشت: استان البرز در حال تشکیل صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر است تا بتوان از ایده و طرح هایی که قابل اجرا شدن است حمایت و به سرمایه گذاران اصلی واگذار نماید تا انشااله منجر به تولید و خلق ثروت شده و در جهت های مختلف علم و فناوری قدم برداشت.

این عضو شورا در پایان ضمن ابرازی خرسندی از روند اجرای این کارخانه بیان داشت: خوشبختانه با توجه به اینکه همه مدیران در استان و مدیریت شهری کرج پیگیر احداث کارخانه فناوری هستندد انشااله روند پیشرفت این اقدام مورد برسی قرار گرفته و نیازهای ضرروی جهت تسریع در تامین زیرساخت های لازم مطالبه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =