سلیم نژاد

معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج باید هرچه سریع تر با تشکیل کارگروه های تخصصی بهترین راهکار را برای ساماندهی سگ های بلاصاحب اتخاذ کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج،اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه نمی توان از تهدید بهداشتی و مزاحمت سگ های ولگرد برای شهروندان چشم پوشی کرد، اظهار داشت: طبق گزارش های واصله در برخی محلات همچون مهرشهر یا باغستان این معضل حادتر شده و روند زندگی مردم را مختل کرده است، گرچه نگاه ما به موضوع انسانی است اما کوچه های شهر محل تردد گله ای سگ ها نیست.

وی افزود: متاسفانه برغم تذکرات متعدد و پیگیری های متعدد ظاهراً اراده ای برای رسیدگی به این معضل وجود ندارد و انتظار داریم تا حوزه های مربوطه شهرداری کرج با الگوبرداری از شهرداریهای تهران و مشهد و تبریز راهکاری که تامین کننده نظر انجمن های حمایت از حیوانات باشد را اتخاذ و سریعاً آن را پیاده سازی کنند.

این مسئول عنوان کرد: تردد گله ای سگ های بلاصاحب ضمن آنکه آلودگی صوتی ایجاد می کند و بعضا تا پاسی از شب صدای آنها مانع استراحت شهروندان به ویژه افراد بیمار و سالمند می شود، حضور پیاده شهروندان در ساعات پایانی شب را با تهدید حمله سگ ها مواجه کرده است و این مشکل در شهرک ها و محلاتی که اطراف آنها را زمین های خالی احاطه کرده، بیشتر نمود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =