آیین بهره برداری از بروژه های آتش نشانی

با توجه به استاندارد هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی، در کلانشهر کرج به چهار ایستگاه دیگر نیاز داریم.  

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس وحیدی در دهمین هفته از شنبه های جهادی که با افتتاح سه پروژه امدادی و آموزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج همراه شد گفت: دو ایستگاه بلوار کامیونداران و شهید صدوقی با هدف امدادرسانی و آموزش کارکنان و با همت مدیریت شهری کرج و حمایت های اعضای شورا به بهره برداری رسید. 

وی بیان داشت: این ایستگاه ها افزون بر امدادرسانی به شهروندا کرجی مناطق همجوار و بخشی از آزاد راه تهران - کرج - قزوین را نیز تحت پوشش خدماتی خود قرار خواهد داد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: پروژه سوم استخر شنای آموزشی ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی است که بخشی از برنامه های آماده سازی و آموزشی کارکنان آتش نشانی در این مکان انجام می شود.

به گفته این مسئول؛ برای احداث و تجهیز این سه پروژه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان آتش نشانی کرج هزینه شده است.

وحیدی در ادامه نیروی عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج را ۵۰۸ نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به استانداردها بیش از یکصد نیرو عملیاتی دیگر نیاز است.

وی با بیان اینکه به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی در کلانشهر کرج لازم است، یادآور شد: برای رسیدن به حدنصاب ها به چهار ایستگاه کم داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =