4

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج: بخشی از وظایف مدیریت شهری در تمامی شهرها مربوط به ایجاد فضاهای سبز جدید و حفظ فضاهای موجود است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ امیرحسین کاظمینی با بیان اینکه این منطقه در کنار طرح‌های توسعه فضای سبز، بر لزوم ساماندهی و بهسازی فضاهای سبز موجود در سطح شهر تاکید ویژه‌ای دارد، گفت: طی ماه جاری  بیش از ۵۵ هزار اصله نهال و گل و گیاه در فضاهای سبز سطح شهر کاشته شده است.

وی، کاشت گل و گیاه، نهال و توسعه فضای سبز را در کاهش آلودگی هوا موثر دانست و گفت: کاشت نهال و درختچه به منظور تلطیف و کاهش آلودگی هوا، جذب گرد و غبار، تعدیل دما و ... در دستور کار قرار دارد.

این مسئول همچنین کاشت گل و نهال را در زیباسازی منظر شهری و ارتقای سطح سلامت روحی شهروندان نیز تاثیرگذار دانست و افزود: چنار، سرو نقره ای، زیتون تلخ، فیله آ، مغربی، رز، یاس زرد، پامپاس، اختر، زرشک و ژونی پرس از گونه‌هایی هستند که در سطح منطقه کاشته شدند.

مدیر منطقه ۴ هرس و وجین علف‌های هرز به متراژ بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع با هدف حفظ طراوت و زیبایی فضای سبز و پیشگیری از هرگونه آسیب رسیدن به فضای سبز را از دیگر اقدامات فضای سبز منطقه برشمرد که در این راستا اجرایی شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =