شورای ترافیک استان

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، یکی از ضرورت های ترافیکی در محدوده مورد نظر را ایجاد دسترسی از بزرگراه شمالی به شهرک بهارستان و پس از آن به جاده بهشت سکینه (س) عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در جلسه شورای ترافیک استان البرز که به ریاست دبیر شورای حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز و با حضور دیگر اعضاء شورای حمل و نقل و ترافیک استان البرز برگزار شد، مدیر عامل شهرک صنعتی بهارستان، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، نماینده شهرداری کمالشهر و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهری حضور داشتند تا ضمن بازدید از مسیرهای ورودی خروجی و دسترسی های شهرک بهارستان وآرامستان بهشت سکینه(س)، مشکلات ترافیکی محدوده های مورد نظر را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج، با بیان اینکه یکی از ضرورت های ترافیکی این محدوده، ایجاد دسترسی از بزرگراه شمالی به شهرک بهارستان و پس از آن به جاده بهشت سکینه (س) است، گفت: مشکلات تردد در سه مجموعه شهرک بهارستان، آرامستان بهشت سکینه(س) و پارک علم و فناوری تقریبا مشترک است.


حمیدرضا عسگری تصریح کرد: برای حل این مشکلات باید تدبیری با رویکرد مشترک اندیشیده شود.


وی خاطرنشان کرد: احداث یک ایستگاه مترو در این محدوده لازم به نظر می رسد که امیدواریم با همکاری شهرداری های کمالشهر و کرج و حمایت استانداری البرز، این امر محقق شود.


بر این اساس، اصلاح ورودی و خروجی شهرک بهارستان و آرامستان بهشت سکینه(س)، انجام پیگیری های لازم برای احداث ایستگاه متروی بهشت سکینه(س) و نیز بهسازی جاده دسترسی شهرک بهارستان با همکاری شهرداری کرج از مصوبات این نشست کمیته شورای هماهنگی ترافیک بود.


در این جلسه، دبیر شورای حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز از اقدامات سازمان در جمع آوری آب های سطحی اراضی بالادست تقدیر کرد. در حاشیه نشست نیز بازدیدی از زیر گذر مترو واقع در ضلع جنوبی و خروجی سازمان انجام و پیشنهاد تعریض این زیر گذر از طرف رئیس سازمان مطرح گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =