محرم ۹۹

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از فضاسازی ویژه ایام محرم و اکران طرح های فرهنگی در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور اظهار داشت: با همکاری معاونت زیباسازی و اداره اصناف و امور مناطق، فضاسازی و اکران طرح های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه پوش کردن سطح شهر در ایام محرم و صفر اجرایی شد.

به گفته وی؛ با توجه به اهمیت واقعه کربلا و ماه محرم و به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی، فضاسازی شهر امسال با توجه به شرایط کرونایی، متفاوت از سال های قبل و با شور و حال خاصی اجرا شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه فعالیت های مذهبی متناسب با این ایام هرروز تکمیل تر شده و در حوزه اشاعه فرهنگی اقدامات دیگری در دستور کار این سازمان است اضافه کرد: امسال برای رسیدن به استانداردهای بصری مطلوب فراخوان طراحی پوستر با موضوع محرم و عاشورای حسینی را برگزار کردیم که آثار خوبی از هنرمندان بواسطه این فراخوان به دبیرخانه ارسال شده و برگزیده این آثار توسط کمیته گرافیک سازمان داوری و ارزیابی شده که از طریق سازه های تبلیغاتی در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.

رییس سازمان سیما منظر با بیان اینکه برای انتقال پیام عاشورا و ایجاد فضای معنوی بیش از ۳۵ هزار متر بیرق و پرچم مشکی در معابر اصلی کرج نصب شده است، گفت: توجه به مفاهیم ارزشمند محرم و هویت بخشی به سیمای بصری در طرح های فرهنگی و تبلیغاتی شهر لحاظ شده و سیاهپوش کردن تمامی میادین، معابر اصلی ، پل‌ها و تبلیغات ویژه محرم بر روی تلویزیون های شهری  و نصب المان‌های نوری و نمادهای متناسب ایام محرم در سطح شهر اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =