خانه سلامت

امدادرسانی و فوریت های پزشکی و ارائه خدمات به زائرین و مراجعین گلزار شهدای بهشت سکینه (س) که از شرایط روحی و خاص برخودار هستند از اهمیت بالایی برخودار است.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز مساحت کل این مرکز را ۱۶۱۰ مترمربع ذکر کرد و افزود: این ساختمان مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده و از امکاناتی همچون پارکینگ و پد بالگرد بهره مند است.

وی اضافه کرد: امدادرسانی و فوریت های پزشکی و ارائه خدمات به زائرین و مراجعین گلزار شهدای بهشت سکینه (س) که از شرایط روحی و خاص برخودار هستند از اهمیت بالایی برخودار است که این امر باعث شد تا نیاز به احداث چنین مرکزی بیش از گذشته احساس شود.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ادامه داد: همچنین اختصاص یک اتاق به منظور استقرار پزشک معتمد سازمان جهت رفاه و تامین سلامت پرسنل سازمان مدیریت آرامستان ها و خانواده ایشان که در هر شرایطی و بی وقفه به وظایف خود و خدمات دهی به مراجعین مشغول هستند از دیگر امکانات این مرکز است.

به گفته این مسئول؛ احداث و تجهیز این مرکز که با همکاری اورژانس و تعامل دوسویه با دستگاه های اجرایی استان به سرانجام رسید و همچنین امکانات امدادی و استقرار خودروی اورژانس که توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان البرز تأمین می گردد می تواند خدمات مفید و موثری هم به زائرین و مراجعین بهشت سکینه (س) داشته باشد و هم با توجه به خطر پذیری محدوده کمالشهر در اتوبان کرج _ قزوین و تردد گسترده در این مسیر سرعت ارائه خدمات به حادثه دیدگان در این شاهراه موصلاتی را  بهبود بخشد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =