2

طی بازدیدی که به همراه کارشناسان حوزه شهرسازی و مهندسین مشاور تله کابین کهار انجام شد مطالعات و امکان‌سنجی طرح ساخت تله‌کابین در ارتفاعات کرج مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور ارتفاعات شهر کرج را یکی از مستعدترین نقاط برای اجرای طرح های گردشگری ارزیابی کرد و گفت: مطالعات و امکان‌سنجی طرح ساخت تله‌کابین در ارتفاعات کرج و اخذ مجوزهای لازم برای اجرای آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ایجاد خطوط تله کابین و اجرای پروژه های تفریحی فرصتی مناسب برای جذب سرمایه های بخش خصوصی است، افزود: تله‌کابین از جمله امکانات تفریحی و توریستی است که مورد توجه و علاقه اقشار مختلف بوده و این وسیله تفریحی گردشگری از قابلیت بالایی برای جذب شهروندان و تنوع‌بخشی به فضاها و بالا بردن کارایی آن برخوردار هست.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: تلاش داریم با احداث تله‌کابین شهر کرج و اخذ مجوزهای لازم در این خصوص به‌عنوان نوعی زیرساخت در حوزه گردشگری، بتوانیم گام بلندی در راستای جذب توریسم و گردشگر به شهر کرج برداریم که قطع یقین باعث شکوفایی اقتصاد شهری و ایجاد اشتغال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =