افتتاح خانه سلامت ومرکز خدمات اورژانس بهشت

"خانه سلامت" و "مرکز خدمات اورژانس بهشت" در آرامستان بهشت سکینه(س) کرج به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، این مرکز با همکاری شهرداری کرج و اورژانس استان البرز همزمان با بهره برداری از 8 پایگاه دیگر استان، به ارزش 300 میلیارد ریال افتتاح شد. تعداد 12 دستگاه آمبولانس پیشرفته و 5 دستگاه موتور آمبولانس برای فعالیت در این پایگاه ها  اختصاص یافته است.

با احداث خانه سلامت و مرکز خدمات " اورژانس بهشت " به مساحت بیش از هزار متر و با امکاناتی نظیر پارکینگ و پد بالگرد، سطح خدمات رسانی به زائران اهل قبور و مراجعین در آرامستان بهشت سکینه (س) ارتقاء خواهد یافت.

یک اتاق این مرکز به محل استقرار پزشک، اختصاص یافته است. همچنین هدف از استقرار خودروی اورژانس که توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان البرز تأمین شده ارائه خدمات مفید و موثر به زائران و مراجعین بهشت سکینه (س) و اعزام آن به محل حادثه در محدوده قرارگیری آرامستان بهشت سکینه(س) است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز، موتور آمبولانس های به کار گرفته شده، کمک شایانی به افزایش سرعت کارشناسان سلامت برای حضور در محل حادثه و بر بالین بیماران خواهد داشت.

مهرداد بابایی خاطرنشان کرد: این پنجمین پد بالگرد برای تقویت ناوگان امداد هوایی در شهر است که با همکاری و تلاش شهرداری کرج فعال شده است.

در این مراسم که با حضور استاندار البرز، فرماندار ویژه شهرستان کرج، محمد نبیونی، عضو شورای شهر، علی کمالی زاده شهردار کرج، رئیس اورژانس استان البرز و روسای سازمان های تابعه شهرداری و مدیران مناطق برگزار شد، شهردار کرج قول داد نسبت به ایجاد یک پد بالگرد برای هر یک از مناطق شهرداری کلانشهر اقدام کند.

کمالی زاده این اقدام را در راستای ارتقای سلامت و امنیت جانی شهروندان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =