فرش گل در کاخ

در محوطه این کاخ حدود ۵۰ هزار گلدان داوودی در ۷۰۰ واریته کاشته شده است و به نظر می رسد این گل‌ها تا یک ماه آینده شکوفا شود.

پیمان بضاعتی پور در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آخرین وضعیت گلکاری در محوطه کاخ مروارید اظهار داشت: تمام عرصه‌های کاخ مروارید تحت پوشش گل‌های داوودی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در محوطه این کاخ حدود ۵۰ هزار گلدان داوودی در ۷۰۰ واریته کاشته شده است و به نظر می رسد این گل‌ها تا یک ماه آینده شکوفا شود.

وی با اشاره به اینکه درصددیم درهای کاخ مروارید را در زمان شکوفا شدن این گلها به روی عموم مردم باز کنیم، افزود: با توجه به اینکه فضای کاخ مروارید باز است، بازدید مردم از محیط ایجاد شده با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مشکلی ایجاد نمی‌کند.

بضاعتی پور در ادامه به بی توجهی سازمان‌ها و ارگان‌هایی که در سطح شهر دارای تابلوهای تبلیغاتی هستند به مصوبه شورای فرهنگ عمومی، توضیح داد: طبق مصوبه این شورا بنا بود تا پایان شهریور کلیه تابلوهای تبلیغاتی زائد مربوط به ارگانها و سازمان‌های مختلف از ۸ محور شهر جمع آوری شود ولی متاسفانه همکاری لازم در این خصوص صورت نگرفته است.

به گفته این مسئول شهرداری تمام تابلوهای زائد خود را از مناطق مشخص شده جمع آوری کرده ولی دیگر سازمان‌ها و ارگانها هنوز اقدامی صورت نداده اند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به تعداد تابلوهایی که باید از سطح شهر جمع آوری شود، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی از مناطق مختلف شهر باید جمع آوری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =