تابلوی هدایت مسیر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: کاهش فشار روانی رانندگان، کاهش زمان سپری شده در معابر و افزایش ایمنی ترافیکی از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از این تکنولوژی به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه تابلوهای پیام متغیر بخش مهمی از سیستم‌های حمل و نقل و هوشمند محسوب می‌شود، اظهار داشت: هدف از استفاده از اینگونه تابلوها دادن اطلاعات به رانندگان در جاده‌ها است.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی و بهره‌برداری از اولین تابلو هدایت مسیر هوشمند در کرج، گفت: کاهش فشار روانی رانندگان، کاهش زمان سپری شده در معابر و افزایش ایمنی ترافیکی از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از این تکنولوژی به شمار می‌رود.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج؛ این تابلو تلفیقی از تابلو هدایت مسیر و تابلوهای VMS است که دیتاهای آن به صورت هوشمند از تردد خودروهای عبوری برداشت و از طریق نرم افزار مرکزی نمایش داده می شود.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه درصدد هستیم زمان سفر بین نقاط مختلف نیز بر روی تابلو نمایش داده شود، تصریح کرد: با توجه به اهمیت روزافزون کنترل ترافیک و سیستم‌های جاده ای همچنین انتقال اطلاعات و گزارش‌های لحظه‌ای وضعیت مسیرها به رانندگان، جایگاه ویژه‌ای برای تابلوهای اعلام پیام متغیر ایجاده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =