صلواتیان سازمان قطارشهری

نگاه اعضای شورای پنجم به پروژه قطار شهری بسیار مثبت است و مدیریت شهری تاکنون اقدامات مطلوبی در زمینه تزریق مالی انجام داده است.

علی اصغر صلواتی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: پروژه قطار شهری کرج در دوره پنجم شورا فعالیت خود را از سر گرفت و اکنون فاز اول خط ۲ این پروژه به پیشرفت ۴۲ درصدی رسیده است.

وی با تاکید بر این موضوع که تا پایان کار شورای پنجم بخشی از پروژه قطارشهری کرج به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: نگاه اعضای شورا به این پروژه مهم بسیار مثبت است و مدیریت شهری اقدامات مطلوبی در زمینه تزریق مالی برای پیشرفت پروژه انجام داده است.

این مسئول از جمله اقدامات صورت گرفته در فاز اول خط ۲ قطار شهری به راه اندازی مجدد عملیات اجرایی پست برق بوستان و شروع عملیات مهندسی ( بازنگری نقشه های ساختمانی و شروع طراحی تجهیزاتی و تفصیلی سایت ) اشاره کرد و افزود: طی هفته آینده نقشه های ادامه عملیات ساختمانی تهیه و آماده  اجرا خواهد شد.

به گفته صلواتی تجهیزات GIS مورد نیاز پروژه از طرف شرکت پارسیان نیز موجود بوده و آماده انجام تست FAT و انتقال به پروژه است.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج از اجرای عملیات روسازی و شروع عملیات اجرایی محدوده تونل F – G توسط پیمانکار تخصصی به عنوان یکی دیگر از اقدامات انجام شده در فاز یک خط ۲ قطارشهری کرج اشاره کرد و گفت: با توجه برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار تخصصی اجرای روسازی شروع عملیات اجرای خطوط ریلی این محدوده در دستور کار قرار گرفته و طی دو هفته گذشته اجرای لایه دوم بتن زیرسازی حد فاصل ایستگاه F تا ایستگاه G و انتقال تراورس و ریل به داخل تونل صورت گرفت.

وی با اشاره به اولویت بندی اقدامات پروژه خط ۲ قطارشهری کرج خاطرنشان کرد: برنامه اولویت اول راه اندازی از ۴۵ متری گلشهر تا جهانشهر، ایستگاه های مسافرگیری F-K و ایستگاههای عبوری G-H-I-J است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =