• ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
  • کد خبر: 75145
سیدرضا فیض

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: در شرایط اقتصادی فعلی برخورد قهری با دستفروشان امکان پذیر نیست.

سیدرضا فیض در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به ضرورت افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار شهر  اظهار کرد: تمام شهروندان حق دارند از امکانات و خدمات یکسان مدیریت شهری برخوردار شوند و در این خصوص تفاوتی بین مناطق برخوردار و کم برخوردار نیست.

وی ادامه داد: توسعه فضای سبز از جمله احداث پارک علاوه بر کاهش آلودگی هوا و زیباسازی چهره شهر، فرصتی برای گذران اوقات فراغت در محیطی شاداب و سرزنده را برای شهروندان  فراهم می کند.

وی توضیح داد: بر این اساس شهرداری منطقه ۵ طی سال‌های  گذشته اهتمام ویژه ای در خصوص توسعه فضای سبز این منطقه داشته است.

فیض تاکید کرد: با تخصیص اعتبار مناسب، ۸ هکتار فضای سبز به انتهای خیابان شهید ایرانی اضافه می‌شود.

این مسئول در ادامه به گلایه برخی از شهروندان در خصوص تاخیر در شستشوی سطل‌های زباله مکانیزه در این منطقه اشاره کرد وگفت: این سطل‌ها هر هفته شستشو می شوند ولی از آنجایی‌که برخی  ساکنان در ساعت مشخص شده زباله های خود را درون سطل‌ها قرار نمی دهند، انباشت پسماند به ویژه در روزهای گرم سال باعث انتشار بوی نامطبوع و ایجاد شیرابه می شود.

فیض همچنین به معضل تجمع دست فروشان دربرخی از خیابان های این منطقه اشاره کرد و افزود: درست است  حضور دستفروشان در انتهای خیابان درختی، بلوار حدادی و خیابان المهدی باعث سد معبر و ترافیک می شود ولی درشرایط اقتصادی فعلی نمی توان به صورت قهری عمل کرد چون عده ای از این طریق گذران زندگی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =