خانه هنرمندان

هویت کرج با بناهای تاریخی و فرهنگی آن تعریف می شود.

پیمان بضاعتی پور در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: مدیریت شهری کرج توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و هنر داشته و با استفاده از ظرفیت های موجود سعی در گسترش محیط‌های فرهنگی و هنری دارد و در همین راستا بهسازی فضای سبز و بنای خانه هنرمندان کرج را اجرایی کرده است.

وی نوسازی ابنیه‌های مهم فرهنگی و تاریخی را صیانت از هویت ، فرهنگ و تاریخ شهر کرج دانست و تصریح کرد : احیای اماکن قدیمی و بازگرداندن هویت شهری کرج یک از دغدغه های جدی مجموعه مدیریت شهری است و توجه به موسسه رازی و پردیس کشاورزی نیز به عنوان بناهایی با قدمت بیش از  100 سال در همین راستا در دستور کار قرار گرفته است.

هنر رنگ و بوی شهر را تغییر می دهد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادامه با تاکید بر نقش اثرگذار هنرمندان و استفاده از ظرفیت آنان در امر زیباسازی شهر گفت: معاونت زیبا سازی این سازمان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی هنر از ایده های هنری و خلاقانه هنرمندان استقبال می کند.

بضاعتی پور افزود: برنامه ریزی برای بکارگیری ظرفیت هنرمندان درحوزه نقاشی و دیوار نگاری جداره های شهری همچنین ساخت المان و تندیس در محورهای مختلف شهر انجام شده است.

وی بر ضرروت ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و هنری در شهر تاکید کرد و افزود: طراحی و احداث ساختمان تئاتر شهر کرج و سالن آمفی تئاتر رو باز در پارک ملی ایران کوچک با قابلیت نمایش های آئینی و فرهنگی، فرصتی برای گردهمایی هنرمندان ایجاد می کند که به نوبه خود می تواند تاثیر به سزایی در  رشد فضای هنری در شهر داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =