آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اعمال جریمه برای مغازه دارانی که ب اگذاشتن موانع در معابر و خیابان در تردد شهروندان مشکل ایجاد می کنند خبر داد.

آرش یگانی درگفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به گلایه شهروندان از اینکه برخی از مغازه داران محدوه پیاده رو و خیابان را جزئی از ملک شخصی خود می‌دانند و با گذاشتن موانعی همچون کله قندی پلاستیکی، بشکه قیر، لاستیک های کهنه، مانکن های نیم پوش و سبدهای شیر نه تنها برای پارک خودروها مشکل ایجاد می کنند بلکه مانع تردد راحت پیاده ها هم می شوند، اظهار کرد:  این امر  نه فقط در منطقه ۹ بلکه به معضلی فراگیر در تمام مناطق شهر تبدیل شده است. 

وی افزود: معابر و خیابان ملک شخصی نیست و به تمام مردم تعلق دارد و اگر کسی با خودخواهی و گذاشتن موانع  تردد شهروندان را به هر نحو با مشکل مواجه کند، متخلف است.

وی توضیح داد: در بازدیدهای مستمر از خیابان های پرتردد و شلوغ منطقه که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی صورت می گیرد، اگر مغازه داری نسبت به سدمعبر با موانع اقدام کرده باشد، جریمه خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: بدون شک اگر مغازه داری به واسطه انجام این تخلف جریمه شده باشد، چاره ای جز احترام به قانون و حقوق سایر شهروندان نخواهد داشت.

یگانی ادامه داد: با توجه به اینکه امکان بازدید روزانه از تمام خیابان‌های منطقه وجود ندارد، از شهروندان درخواست می‌شود مثل همیشه به کمک شهرداری آمده و تخلفات این حوزه را گزارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =