6

 مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از ایجاد شش جزیره ایمن برای تسهیل در تردد عابران پیاده در این منطقه خبر داد و گفت: ایجاد جزایر ایمن نقش به سزایی در کاهش آمار تصادفات در معابر خطرساز دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا فکورزاده با اشاره به اقدامات ترافیکی مطلوب در این منطقه گفت: به منظور افزایش ایمنی در تردد عابرین پیاده از عرض معابر،  شش جزیره ایمن عابر پیاده در سطح منطقه ایجاد شده است.

فکور زاده خاطر نشان کرد: جزایر ایمن با چراغ چشمک زن و استوانه‌های ایمنی هشدار دهنده در مسیرهای پرتردد که خودروها غالبا سرعت بالایی دارند ایجاد می شوند.

وی با اشاره به اینکه هنگام عبور عابران از گذرگاه عابر پیاده براساس قانون باید رانندگان به‌طور کامل توقف کنند، گفت: متأسفانه نه رانندگان به این امر توجه می‌کنند و نه عابران پیاده از گذرگاه‌های مخصوص عبور می‌کنند که این مشکل در عبور از معابری که فاقد چراغ زمان‌دار یا پل عابر پیاده هستند، تشدید می‌شود.

این مسئول در ادامه افزود: در این راستا با اشاره به اینکه در بسیاری از معابر جان عابران پیاده به‌دلیل کم توجهی برخی رانندگان با مخاطراتی همراه است، افزود: در این ارتباط شهرداری منطقه ۶ به همکاری معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج اقدام به احداث شش جان‌پناه یا جزیره ایمنی در این منطقه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =