جلسه 211

دبیر دوم و رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارائه پاسخ های شفاف و مستند از سوی شهردار در رابطه با تذکرات و سوالاتی شد که از سوی اعضاء مطرح می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مهدی حاجی قاسمی در دویست و یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در ابتدا به جهت افتتاح زیرگذر ولیعصر در منطقه محروم آق_تپه از زحمات شهردار و معاون مالی و اقتصادی ایشان و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری قدردانی می نمایم که این پروژه را به صورت امانتی پیش بردند و به بهره برداری رساندند، امیدوارم تکمیل پروژه های نیمه تمام با سرعت تداوم یابد تا بتوانیم به وعده های خود عمل نماییم.

وی افزود: یکی از پروژه هایی که نیازمند رسیدگی شهردار محترم است، پروژه احداث پیاده راه رجایی شهر می باشد که بسیار کُند پیش می رود و با توجه به اینکه احتمال آغاز بارش های فصلی از ماه آینده وجود دارد، انتظار داریم از ناراضی تراشی جلوگیری شود و با فراخوان پیمانکار، علت حرکت لاک پشتی کار مشخص گردد. بنای ما از هزینه کرد برای تعریف پروژه های عمرانی جلب رضایت شهروندان است اما در شرایطی که تغییرات جزئی در پیاده راه رجایی شهر که پروژه ای معمولی است، هفته ها زمان می برد، چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

این مسئول ادامه داد: در خصوص پروژه تقاطع بلوار ماهان و بلوار جمهوری که مطالعات ترافیکی آن انجام شده و شهردار وعده بهره برداری از آن تا پایان سال جاری را داده اند، انتظار داریم در محل هر دو پروژه روز شمار نصب شود تا شهروندان در جریانی شفاف از زمان آغاز و پایان طرح مطلع شوند. تذکر دیگر بنده نحوه پاسخگویی شهرداری به سوالات و ابهامات اعضاء می باشد که جا دارد شفاف تر و مستندتر باشد و مشخص است که برخی جوابیه ها بدون حساسیت و دقت لازم تهیه و ارسال می شوند.

حاجی قاسمی در پایان تصریح کرد: برای نمونه پاسخی که شهرداری در خصوص تذکر بنده مبنی بر علل احداث پارک سوار مشارکتی با بهره برداری 16 ساله در تقاطع حصارک بر خلاف قوانین و ضوابط ارائه کرده، به هیچ وجه قانع کننده نیست که در این خصوص اداره کل راهداری استان نیز وارد پروسه قضایی و طرح دعوی شده و امیدوارم شهردار قبل از حادتر شدن مسئله شخصاً پیگیری های لازم را برای فسخ قراردادی که صرفه و صلاح شهر در آن رعایت نشده، انجام دهد، مثال دیگر پاسخی است که شهرداری در جواب تأخیر در ارسال لایحه تفویض اختیار برخی مدیران ارائه کرده که در آن به لایحه غیرمربوط استناد شده و نشان دهنده کم توجهی در پاسخگویی به دغدغه های نمایندگان مردم می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =