جلسه 211

انتظار می رود نسبت به تذکرات و سئوالات پاسخ های مناسب و مستدل داده شود و خود آقای شهردار در جریان پاسخ ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو ظهر در نطق پیش از دستور دویست و یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از زحمات همکاران شهرداری که بی شائبه طی این ایام زحمت کشیده اند و در نگه داری شهر تلاش بی وقفه نموده اند، اظهار داشت: درخصوص دیوارهای بتنی و پنل های بتنی متاسفانه شهر از حالت طبیعی خود خارج شده است، در گذشته دیوارها به گونه ای کشیده شده که علاوه بر زیبایی های آجری، دو فضا با هم ارتباط داشتند اما متاسفانه اخیراً دیوارهای بتنی تمام فواصل را احاطه نموده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این شیوه آسیب جبران ناپذیری به شهر می زند و از سوی دیگر منابع عظیمی را می بلعد، از شهرداری انتظار دارم ضمن توقف این نوع عملیات دیوارگذاری، سریعاً مستندات قراردادهای منعقده را جهت بررسی به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: در مورخ ۱۶ تیر ماه ۹۸ در جلسه ای که مدیر بازرسی شهرداری با اعضاء شورای شهر داشتند مسائل و مشکلات توسط همکاران مطرح شد که متاسفانه بعد از یکسال هیچ توجهی بدان نشده است اگر به هشدارهای همکاران توجه می شد امروز با مشکلات کمتری در حوزه ها و مناطق روبرو بودیم.

خستو عنوان کرد: متاسفانه به تذکرات و سئوالات اعضای شورای شهر پاسخ های مناسبی داده نمی شود، انتظار می رود نسبت به تذکرات و سئوالات پاسخ های مناسب و مستدل داده شود و خود آقای شهردار در جریان پاسخ ها باشد. برخی از لوایح با قید مصوب می شوند اما در اجرا قیود ظاهرا رعایت نمی شوند به عنوان مثال آیا قیود شورا در مصوبه کمک به پلیس راهور که با شرط هایی چون مصوبه وزارت کشور تصویب شده بود اجرا شده یا خیر؟ لطفا شهردار محترم مستندات را در اولین فرصت به شورا ارائه نمایند.

این عضو شورا تاکید کرد: همچنین در لایحه واگذاری دانشکده آتش نشانی به کارخانه نوآوری مقرر شده بود که هر گونه هزینه منوط به الصاق سند و کاربری باشد که شهردار در این خصوص نیز مدارک و اقدامات انجام شده را در اولین فرصت به شورا ارائه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =