محمدی

پروژه آبخیزداری و کنترل سیلاب حوزه آبریز کوه نور با حمایت شورای شهر توسط شهرداری در حال تکمیل مراحل پایانی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین محمدی ظهر در ابتدای دویست و یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: از هیئت رئیسه جدید خواستارم که مانند ادوار گذشته شورا را اداره نکنند پیشنهاد میکنم حداقل نیمی از وقت جلسات شورا به وظیفه اصلی شورا و به بحث و بررسی مسائل مهم شهری و امر نظارت بر عملیات شهرداری و پروژه ها پرداخته شود و تذکرات سئوالات و خواسته اعضای شورا و مصوبات شورا که به عهده شهرداری گذاشته شده است جدی پیگیری شوند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: از اقدام خوب شهرداری و از زحمات تمام مسئولان ذیربط سازمان سیما و منظر بابت اجرای پروژه آبخیزداری و کنترل سیلاب حوزه آبریز کوه نور تقدیر و تشکر میکنم. ان شاء لله این کار نیمه تمام به علاوه عملیات آبخیز داری آبریز کوه بیجی که می تواند بخشی از منطقه عظیمیه را از خطر سیلاب در امان نگه دارد تا پایان شورای پنجم به اتمام  برسد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: از شهرداری درخواست دارم در صورت نیاز به اعتبار در اصلاحیه یا متمم بودجه پیش بینی لازم برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شود. موضوع جایگزینی آب فضای سبز پسابهای شهری نیز اقدامی خوبی است که از گذشته شروع شده اما علیرغم تاکید و خواست شورا و اعتباری که در دو سال گذشته در نظر گرفته شده است از هدف گذاری انجام شده دور هستیم لذا انتظار داریم در زمینه احداث تصفیه خانه تلاش و اقدام جدی صورت گیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: در طی دو ماه گذشته مجموعه سئوالات و ابهاماتی در مورد عملکرد سازمان مدیریت پسماند مطرح شده است اما پاسخ ها قانع کننده و کافی نبوده لذا انتظار داریم با پیگیری ریاست شورا و شهردار موضوع در یک جلسه مورد بحث و رسیدگی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =