آسفالت

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از صرف 13 هزار وتن آسفالت خبر داد و گفت: این میزان آسفالت از ۱۰ شهریور تا کنون برای شهر صرف شده است.

علیرضا عاقلی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه آسفالت مورد نیاز پروژه های عمرانی و لکه گیری ها از کارخانه آسفالت شهرداری کرج تامین می شود و این امر بخش زیادی از هزینه ها را کاهش داده است، عنوان کرد: صرفه جویی در زمان از دیگر مزیت هایی است که شهرداری کرج در اجرای عملیات عمرانی به دنبال آن است.  

وی با بیان اینکه شهرداری کرج طی طرحی جهادی هر شنبه یک پروژه را افتتاح می کند، افزود: در بهره برداری از تقاطع و پل ها، آسفالت مورد نیاز از سوی سازمان تامین می شود و برای زیرگذر ولیعصر نیز که شنبه افتتاح شد حدود 9 هزار تن آسفالت صرف شده است.

این مسئول میزان آسفالت استفاده شده برای دیگر پروژه های دو هفته اخیر، از جمله پارک طبیعت، معابر اطراف ترمینال شهید کلانتری و پیست موتور سواری سپاه انتهای بلوار خوارزمی را به ترتیب ۴۱۵ تن، یک هزار و ۵۱۱ تن و یک هزار و ۷۹۶ تن اعلام کرد.

عاقلی افزود: برای آسفالت بلوار طالقانی شمالی از میدان طالقانی تا تپه  نورالشهدا نیز ۵۸۲ تن آسفالت صرف شده و سازمان در تلاش است با افزایش تولید آسفالت، میزان خدمت رسانی به شهر و شهروندان را افزایش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =