• ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
  • کد خبر: 75205
۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج: با اقدامات انجام گرفته مدارس منطقه برای میزبانی مناسب از دانش آموزان آماده شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ آرش یگانی در خصوص تمهیدات ویژه شهرداری این منطقه در طرح استقبال از مهر به مناسبت بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب، طرح استقبال از مهر را به منظور ارتقاء سطح خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هر چه بهتر مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس سطح شهر به‌صورت ویژه اجرایی کردیم تا با مجموع اقدامات رضایتمندی شهروندان و دانش‌آموزان را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: این منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان و بازگشایی مدارس در بخش‌های مختلف اقدام به پاکسازی و تنظیف، کاشت گل و گیاه‌های فصلی، رنگ‌آمیزی دیواری مدارس کرده است.

این مسئول اظهار داشت: در طرح استقبال از مهر عملیات پاکسازی، رنگ آمیزی، لکه گیری و مرمت آسفالت مدارس و مراکز تحصیلی و آموزشی محلات انجام شد.


یگانی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات منطقه در طرح استقبال از مهر، گفت: در این طرح ترمیم و بهسازی پل‌های عابر پیاده مقابل مدارس، پاکسازی و نظافت و شستشوی محوطه توسط واتر جت، ضدعفونی تمامی فضاها، رنگ آمیزی ترافیکی نقاشی و طراحی محیط، رنگ آمیزی جداول، گل کاری و آرایش درختان، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه گیری آسفالت پیاده‌روها و معابر اطراف مدارس نیز انجام گرفته است.

مدیر منطقه ۹ بیان کرد: گذرگاه‌ها و خیابان‌هایی که خط‌ کشی و نوشتار آن‌ها کمرنگ ‏یا بی‌رنگ شده بود نیز شناسایی‌ و دوباره‌ نویسی و خط‌ کشی شدند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =