حسین کمالی دهقان بسیج

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پایگاه بسیج شهید سلطانی و حضرت زینب (س) شهرداری کرج اقدام به برگزاری مسابقه مجله خانوادگی کرده است.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین ‌کمالی دهقان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و  یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مسابقه هر خانواده یک مجله با محوریت مشارکت کارکنان و خانواده های آنها در حفظ و نگه داشتن هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

این مسئول تصریح کرد: افزایش کارگروهی در میان خانواده و پرورش خلاقیت در آن‌ها یکی از عوامل مهم در برگزاری این مسابقه است چرا که حضور خانواده ها در این فعالیت فرهنگی و ارزشی می‌تواند بسترهای آشنایی آن‌ها با سبک و سیره شهدا را فراهم کند.

وی افزود: تولید این آثار هنری از سوی خانواده ها در واقع انعکاس نگاه آن‌ها نسبت به مقوله ایثار و شهادت و جهاد و مقاومت است.

کمالی دهقان یادآور شد: برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل‌های جدید با رشادت‌ها و فداکاری‌ها در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری و بسیجیان جهت دریافت مجله به دفتر پایگاه بسیج شهید سلطانی مراجعه نموده و پس از تکمیل آن را به دفتر پایگاه تحویل نمایید.

وی گفت: مهلت ارسال ۳۰ شهریور ماه ۹۹ است و به منتخبین این مسابقه جوایز ارزنده از سوی  پایگاه بسیج اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =