حاجی قاسمی

بازدیدهای میدانی از پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اقدام به شناسایی موانع اجرایی و رفع آنها کمک می کند و در این راستا بنا داریم تا در سال پایانی دوره کنونی نظارت بیشتر و جدی تری را به منظور تکمیل طرح های اولویت دار داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی حاجی قاسمی اظهار داشت: یکی از معضلات عدیده و جدی کرج ترافیک و راهبندان های طولانی است که در هسته مرکزی و برخی مناطق بیشتر از دیگر نقاط خودنمایی می کند و می توان گفت عامل اصلی این پدیده نبود پارکینگ های طبقاتی و مکانیزه و همچنین زیرساخت های قدیمی و فرسوده است که در گذشته با توجه و متناسب با شرایط روز آن زمان ایجاد شده است و اکنون جوابگوی افزایش روزافزون جمعیت و خودروها نیست.

این مسئول در بازدید از پروژه پل شبنم واقع در باغستان غربی افزود: در راستای پاسخگویی به مطالبات موجود و تسهیل در ترددها، پلی از خیابان بوستان نهم باغستان به سمت خیابان شبنم هشتم در باغستان غربی در دست احداث است و با ساخت این سازه عمرانی – ترافیکی، مشکل کُندی ترددها در این منطقه مرتفع می شود که یکی از مطالبات دیرین ساکنین نیز است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پروژه پل شبنم با ۸۵ درصد پیشرفت در حال اجراست و با افتتاح این طرح، روان سازی ترافیک در مسیر بلوار باغستان به سمت باغستان غربی و بیمارستان البرز صورت خواهد گرفت. پل شبنم به عنوان یکی از پروژه‌های ارتقای زیرساختی شهر محسوب می شود، این پروژه  با محوریت تسهیل در روند ترافیکی و معضلات آن اجرایی شده است.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج همچنین در بازدید از پروژه پیاده راه رجایی شهر یادآور شد: پروژه پیاده راه خیابان آزادی حدفاصل فلکه اول تا خیابان هشتم در حال اجراست که با اجرای این طرح، پیاده راه‌ این محدوده تا خیابان چهارم تعریض می‌شود و عبور خودروها نیز محدود به ساعاتی از شبانه روز خواهد شد، این پروژه یکی از اقدامات متفاوت دوره کنونی است که رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت و جا دارد که به پیمانکار برای تسریع در کار تذکر داده شود.

حاجی قاسمی تاکید کرد: در فاز نخست پروژه پیاده راه خیابان آزادی، پیاده راه حدفاصل فلکه اول تا خیابان چهارم تعریض شده است و تمامی عوارض موجود در آن مسیر حد فاصل فلکه اول تا خیابان هشتم جمع آوری شده که این عوارض شامل دکه‌های مطبوعاتی، تابلوهای نصب شده و دیگر موارد است و امیدواریم که تا پایان دوره کنونی شورای شهر کرج شاهد بهره برداری کامل از آن باشیم.

این مسئول در بازدید از فاز ششم و پایانی تقاطع غیرهمسطح حصارک نیز گفت: با توجه به حجم ترددها و موقعیت خاص این منطقه، ۵ فاز این پل در فواصل زمانی مختلف به بهره برداری رسیده است و در تلاش هستیم به زودی فاز نهایی این پروژه را با جدیت و تلاش مضاعف به بهره برداری برسانیم. تقاطع غیرهمسطح حصارک به نوعی گلوگاه ارتباطی کرج و کمالشهر و اتصال به جاده قزلحصار و اتوبان است و از بُعد کاهش ترافیک در محدوده میدان حصارک و انتهای خیابان شهید بهشتی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

حاجی قاسمی در پایان اذعان داشت: پروژه های نیمه تمام عمرانی زیر ذره بین نظارتی نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج قرار گرفته اند تا سال پایانی دوره کنونی مدیریت شهری همراه با به ثمر نشستن وعده ها و تکمیل کارهای نیمه تمام باشد؛ کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری نیز در همین راستا تصمیم به افزایش تعداد بازدیدهای میدانی گرفته تا در جریان کامل اقدامات جاری باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =