پایانه

در حال حاضر تنها یک پایانه مسافربری در کرج فعال است که با توجه به حجم بالای جمعیت و نرخ بالای مهاجرپذیری این منطقه، برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان نیازمند ساماندهی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع در دویست و دوازدهمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به بازدید میدانی از پایانه مسافربری شهید سلطانی به همراه دیگر اعضای شورای شهر گفت: بهسازی این پایانه و فراهم کردن امکاناتی در شان مردم کرج ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ایمن سازی این پایانه در بحث حمل و نقل عمومی و مسافران تصریح کرد: برای ساماندهی این پایانه شورای شهر از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

زارع با بیان اینکه شهروندان برای خروج از کرج مجبور هستند از این پایانه استفاده کنند، یادآور شد: در حال حاضر این پایانه یِ مسافربری نمی تواند نیاز شهروندان را به درستی و در حد مطلوب پاسخگو باشد.

به گفته رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج؛ پایانه مسافربری شهید سلطانی به عنوان ‌ورودی این کلانشهر مناسب و منطبق بر نیازهای امروز مردم کرج نیست.

وی خاطرنشان کرد: معتقد هستم این مجموعه باید حس امنیت و آرامش را به مسافران و شهروندان القا کند که به این منظور بالا بردن نقش شهری و اجتماعی پایانه مهم است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =