دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات، شهامت ها، رشادت ها و شهادت ها است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد در پیامی چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تبریک گفت.

بسم رب الشهدا و الصدقین

دفاع مقدس، نام‌ آشناترین واژه در قاموس حماسه‌ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگارمانده وخواهد ماند .

در بخش دیگری از این پیام آمده است : آزادی، استقلال و عزت جهانی کنونی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نخواهد بود همانطور که امروزه با وجود بیماری منحوس کرونا مردم با جهاد و همدلی مقابل این ویروس ایستاده‌اند.

در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان یک ارزش فرهنگی همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داد.

گرامی می داریم یاد وخاطره ماندگار مردان و زنان غیور ایران زمین که به پیروی از امامشان حضرت سیدالشهدا حسین بن علی (ع)، جان بر کف نهاده، در مقابل خصم نابکار شجاعانه ایستادگی کردند و مرزهای شرافت و سربلندی را با تقدیم جان شیرینشان پاس داشتند وجب به وجب این خاک زرنگار معطر به عطر خون پاک جوانان وطن است.

همه درود و ستایشمان نثار شهیدان والاتبار، جانبازان والا مقام و خانواده های عظیم الشان و صبورشان که متانت و بردباری را معنا بخشیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =