سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید با اعتمادسازی و اطلاع رسانی اقدامات جهادی و کلان انجام شده به شهروندان و استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی، دیوار اعتماد بین افکار عمومی و مدیریت شهری را ترمیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد در دویست و سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج از افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس قدردانی کرد و اظهار داشت: بر خود لازم می دانم از دغدغه و دلسوزی آیت الله حسینی همدانی امام جمعه محترم و معزز شهرمان از بابت توجه به محیط زیست و درختان محدوده میدان جمهوری اسلامی قدردانی نمایم و ان شاء الله طی روزهای آتی به حضور ایشان خواهیم رساند و توضیحات لازم را به محضرشان ارائه می کنیم و متناسب با دغدغه های پدر معنوی استان تصمیم گیری خواهد شد.

این مسئول با تبریک فرا رسیدن هفته آتش نشانی و خدمات ایمنی، از زحمات و فداکاری و ایثار قشر شریف آتش نشان قدردانی کرد. وی با اشاره به بازدید صبح امروز استاندار البرز از پیشرفت فیزیکی ایستگاه F مترو، اذعان داشت: امیدواریم با تلاش های شبانه روزی همانطور که پروژه از سال ۹۶ تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته، تا پایان سال جاری به نقطه مطلوبی برسد و بتوانیم فاز نخست قطار شهری شامل ایستگاه های F و K را به بهره برداری برسانیم و استاندار محترم نیز بر نگاه حمایتی خود برای تکمیل طرح تاکید کردند.

رئیس شورای شهر کرج گفت: اقدامات و عملکرد دوره کنونی مدیریت شهری توأم با خدمات جهادی، کارهای بزرگ و پروژه های زیرساختی بوده و در سخت ترین شرایط مالی شاهد تحقق درآمدها و بودجه مصوب هستیم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =