قبر

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: در تلاشیم کارکنان اداره پذیرش و رانندگان آمبولانس که با متوفی ارتباط مستقیم دارند، جزء مشاغل سخت و زیان آور قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امرز، حمیدرضا عسگری اظهار کرد: در پی مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اتحادیه آرامستان‌های کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در آخرین جلسه شورای عالی حفاظت کار ۷ گروه شغلی آرامستان‌های کشور جزء مشاغل سخت و زیان آور گروه "ب" قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اتحادیه آرامستان‌های کشور یکی از مجمع‌های تاثیرگذار در امور مدیریت آرامستان ها است، توضیح داد: خوشبختانه شهرداری کرج در سال‌های اخیر به عنوان یکی از اعضای تاثیرگذار در این اتحادیه فعالیت داشته است.

عسگری گفت: امید میرود با تعاملی که با اتحادیه آرامستان‌ها و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور وجود دارد موضوع سخت و زیان آوری عناوین شغلی دیگری که به دلیل ماهیتشان به طور جدی با آسیب‌های روحی – روانی مواجه هستند نیز به نتایج مطلوب برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر طاهرین شاغل در این سازمان در گروه مشاغل سخت و زیان آور قرار دارند و از مزایای آن بهره مند می شوند، افزود: کارکنان اداره پذیرش متوفیات و رانندگان آمبولانس نیز از عناوین شغلی هستند که با متوفی در ارتباط هستند و بطور جدی در تلاش هستیم تا از طریق کار گروه مشاغل سخت و زیان آور استان البرز مورد بررسی و در گروه "ب" مشاغل سخت و زیان آور قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =