2

پروژه بلوار ۳۰ متری موازی حسین آباد به منظور کاهش مباحث ترافیکی در حال انجام است که تاکنون ۹۰ درصد تملکاتِ مربوطه انجام شده است. 

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی کمالی زاده در جریان این بازدید گفت: پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اقدامات قابل قبول شورای پنجم افزود: جلب رضایت شهروندان با پیگیری و تسریع در پروژه های عمرانی میسر می شود.

تلاش ما کسب رضایت حداکثری شهروندان است 

عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در این بازدید افزود: تکمیل پروژه های عمرانی رضایت شهروندان را در پی دارد. 

منصور وحیدی بیان کرد: امیدواریم شهرداری به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت حداکثری رقم بخورد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهرمان باشیم.

مشکلات منطقه کاهش می یابد

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج نیز با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی در عرصه های مختلف، در جهت ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان است، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک بخش قابل‌ توجهی از مشکلات این منطقه با مشارکت شهروندان و تلاش‌های مجموعه شهرداری مرتفع خواهد شد تا شاهد توسعه و عمران هر چه بیشتر در این منطقه باشیم.

مرتضی جلالیان گفت: پروژه بلوار ۳۰ متری موازی حسین آباد به منظور کاهش مباحث ترافیکی در حال انجام است که تاکنون ۹۰ درصد تملکاتِ مربوطه انجام شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =