دستفروش

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا مبنی برای ضرورت عدم حضور مردم در مکان‌های شلوغ و پرتردد، تعطیلی روز بازارهای این منطقه همچنان ادامه دارد.

سیدرضا فیض در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص سد معبر برخی وانتی‌ها و دستقروشان در منطقه ۵ اظهار کرد: تا پیش از شیوع کرونا شاهد برپایی دو روز بازار در این منطقه بودیم که با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا فعالیت آنها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

وی ادامه داد: به هر حال فعالان این روز بازارها برای گذران زندگی و تامین معیشت خود نمی‌توانند بیکار بمانند و ناچار به فروش اجناس خود در گوشه و کنار خیابان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه منکر مشکلاتی که به واسطه سد معبر این دستفروشان برای شهروندان ایجاد می‌شود نیستیم، افزود: بر این اساس طی ماه‌های گذشته طرح ساماندهی دستفروشان را اجرایی کرده و از حدود ۳۵۰ دستفروش و وانتی ای که در روز بازارها مشغول بودند، تعداد کمی در گوشه و کنار منطقه باقی مانده اند.

فیض توضیح داد: در شرایط اقتصادی کنونی و با توجه به اینکه کرونا باعث بروز مشکلات معیشتی برای بسیاری از مردم شده، از شهروندان درخواست می‌شود در مواجهه با دستفروشان صبورتر باشند.

شهردار منطقه ۵ افزود: مجموعه شهرداری هم در تلاش است در کنار اینکه به وظایف خود برای مدیریت سد معبر عمل می‌کند، با دستفروشانی که به سختی روزگار می‌گذرانند برخورد قهری نداشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =