منطقه یک - سطل زباله

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از ضد عفونی و گندزدایی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

عباس حق محمدلو در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص بوی بد ناشی از انباشت زباله در برخی از محلات این منطقه اظهار کرد: متاسفانه برخی از شهروندان به زمانبندی مشخص شده در خصوص ساعت بیرون گذاشتن زباله توجه نمی کنند و به خود حق می‌دهند در هر ساعت از شبانه روز زباله های خود را از منزل خارج کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه رفتگران روز جابه جایی زباله های شهروندان نیست، توضیح داد: اگر مردم زباله های خود را ساعت ۹ شب داخل سطل های زباله بیندازند، در طول روز شاهد انباشت حجم زیادی از زباله در گوشه و کنار خیابان نخواهیم بود.

این مسئول با اشاره به دیگر مشکلات عدم رعایت زمانبدی مشخص شده برای بیرون گذاشتن زباله از سوی شهروندان گفت: وقتی شهروندان در روز  کیسه زباله های خود را از منزل خارج می کنند، زباله گردها کیسه‌ها را پاره و همین باعث بیرون ریختن پسماند و انتشار آلودگی می شود.

وی اضافه کرد: بیرون ریختن زباله از کیسه های پاره شده علاوه بر اینکه باعث چند برابر شدن زحمت و کار رفتگران می شود، سیمای شهر را به هم می ریزد.

حق محمدلو تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود اگر به دلایل مختلف ناچارند زباله های خود را در ساعات روز از منزل خارج کنند، حتما آنها را در سطل های زباله مکانیزه بیندازند و از قرار دادن پسماندهای خود در کنار درخت و گوشه خیابان خودداری کنند.

این مسئول در ادامه به بخشی از اقدامات این منطقه برای پیشگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: ضدعفونی و گندزایی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی به طور مستمر در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =