مهدوی

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه هفته پژوهش امسال به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود گفت: هفته پژوهش فرصتی مغتنم جهت ایده پردازی و برنامه‌ریزی پژوهش محور در راستای طی نمودن مسیر توسعه مدیریت شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غدیر مهدوی پیشاپیش هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران و دانش‌پژوهان تبریک گفت و اظهار داشت: پژوهش و نوآوری در کنار رشد جایگاه علمی در جامعه در صورت کاربردی شدن و بهره‌برداری از آن در بخش‌های مختلف مدیریت شهری زمینه ‌ساز خودکفایی و توسعه پایدارخواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در مورد تمایز برگزاری هفته پژوهش و فناوری نسبت به سال‌های گذشته افزود: امسال با توجه به نامگذاری سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، تمام برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری باید در راستای این شعار باشد بر این اساس هفته پژوهش فرصتی مغتنم جهت ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی پژوهش‌ محور در راستای طی نمودن مسیر توسعه حوزه های مختلف شهری در امتداد پیشرفت تا دستیابی به چشم‌انداز فراهم شده است.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هفته پژوهش امسال که از آذر ماه سال جاری شروع می شود به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

مهدوی بیان کرد: در هفته پژوهش سال ۹۹ که توسط مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و گروه پژوهش شهرداری کرج برگزار می شود در نظر داریم که بخش وبینار تخصصی ویژه هفته پژوهش و ارائه عملکرد به صورت مولتی مدیا برگزار کنیم.

وی همچنین در مورد جشنواره تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر توضیح داد و گفت: انتخاب پژوهشگر برتر و واحد پژوهشی برتر شهرداری در دستور کار جشنواره قرار گرفته وشیوه نامه آن نهایی شده است و ان شالله کمیته داوری در هفته پژوهش ، پژوهشگر برتر و واحد برتر مدیریت شهری را انتخاب و معرفی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =