سیاه پوش

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ادوات مورد نیاز برای سیاه پوش کردن شهر در آستانه اربعین حسینی (ع) تامین و بین مناطق ۱۰ گانه توزیع شده است.

پیمان بضاعتی پور در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه شهرداری کرج برای اربعین امسال برنامه‌های ویژه ای دارد، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد کرونا مبنی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و پرهیز حضور آنها در تجمعات و مکان‌های سربسته، برنامه‌های اربعین و ۲۸ صفربا شرایط و شکل خاصی در مقایسه سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تعزیه خوانی و برگزاری مراسم عزاداری در برخی هیات‌های منتخب با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بخشی از این برنامه‌ها است.

این مسئول توضیح داد: شهرداری کرج با توجه به اعتبار و امکاناتی که در اختیار دارد، امسال نیز نسبت به سیاه پوش کردن شهر در آستانه اربعین حسینی (ع) اقدام کرده است.

وی ادامه داد: پرچم، بنرها و سایر ادوات مورد نیاز برای سیاه پوش کردن شهر تامین و بین مناطق ۱۰ گانه توزیع شده و در حال نصب است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری طبق سنت و آیین گذشته  نسبت به سیاه پوش کردن شهر در آستانه اربیعن و ۲۸ صفر اقدام می کند، گفت:نتیجه  این اقدامات به شکل ملموسی قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =