• ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
  • کد خبر: 75383
اربعین

چهل روز است که اشک بر چشمان عشاق حسین جاری است، چهل روز است که داغ دل عزاداران حسینی هنوز تازه است و علم های عزا در گوشه و کنار این شهر پابرجاست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، بیستم صفر برابر است با روز اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت در صحرای کربلا، در چنین روزی چهل روز از فاجعه دردناک شهادت امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان و یاران با وفایش می گذرد.

اربعین اعلام پایبندی به مکتب عظیم عاشورا دارد، چنین واقعه های همیشه جاودانه و بی مرگ است تا اسلام همچنان در برابر ظلم و ظالمان قد قامت کند و با سربلندی پیروز شود.

اربعین نشان از درک صحیح واقعه خونین عاشورا و کربلا دارد و نه تنها با گذشت زمان از خاطره ها محو نمی شود بلکه هرچه زمان می گذرد به قوت خود باقیست و هرساله پیروان بیشتری را به سمت درک این حقیقت می کشاند و این سیره رفتاری و اخلاقی سید الشهدا بوده است که اربعین را زنده نگه داشته است.

اینجانبان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله (ع) این ایام را محضر امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای و تمامی شیعیان جهان و بویژه شهروندان عزیز استان البرز تسلیت و تعزیت عرض می نماییم. 

سمیه احمدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =